الإثنين 16 سبتمبر 2024
تم تسجيل طلبك بنجاح

مكتوبه علي اسمي الفصل 32

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات

موقع أيام نيوز

الحلقة_32
مكتوبة_على_إسمي
بقلمي_ملك_إبراهيم
آيات بصت ل عامر بدهشة اول لما الرجل قال ابني وفجأة قرب من عامر وحضنه بقوة وهو بيبكي بصدق وكان بيردد بدون توقف سامحني يابني.. سامحني يا عامر. 
عامر كان متجمد مكانه ومش مصدق ان باباه رجع بعد السنين دي كلها وباباه كان بيبكي ومتأثر واتكلم وهو بيضم عامر وقال انا في مصېبه يا عامر ومحدش هيقدر يساعدني غيرك.
آيات بصتلهم بتوتر وقالت عن اذنكم انا.
وطلعت بسرعه علي غرفتها فوق عشان عامر ووالده يتكلموا برحتهم.
عامر كان واقف متجمد ووالده اتكلم وهو بيبكي وقال اخوك.. اخوك مسجون ومفيش حد هيقدر يخرجه غيرك.

مع وصول أونصة الذهب إلى مستويات قياسية تجاوزت 2500 دولار، يجد المواطن المصري نفسه مضطراً لموازنة استثماراته بين الذهب واحتياجاته الأخرى، خاصة مع ارتفاع أسعار السيارات مثل تويوتا، هيونداي، وبي إم دبليو، مما يزيد من التحديات المالية التي يواجهها.
عامر بصله وهمس اخويا!!
والده پبكاء انت ليك اخ عنده 19 سنه.
عامر هز راسه بصمت ووالده كمل كلام بحزن وقال حاولت ابعده كتير عن الطريق اللي كان ماشي فيه ده بس مقدرتش.. أخوك متهم في قضيه كبيره بس هو برئ صدقني وفي محامي كبير اتطوع للدافع عنه من غير اتعاب.
عامر بص ل والده وابتسم بحزن ممزوج بالسخريه وقال مفيش محامي كبير بيتطوع للدافع في قضيه زي دي من غير اتعاب.. المحامي الكبير ده انا اللي بعته.
والده بصله پصدمة وعامر قرب من والده وقال مش عشان حضرتك اتخليت عني وسيبتني كل السنين دي من غير ما تسأل عني او تطمن عليا يبقى انا كمان مسألش عنك!! انا عارف كل حاجة عن حياتك هناك ولما المشكله دي حصلت انا تدخلت فورا وبعت اكبر محامي للدافع عن ابنك.
أسعار السيارات في الآونة الأخيرة شهدت تقلبات ملحوظة، حيث تأثرت بارتفاع وانخفاض الدولار، مما انعكس على تكلفة علامات تجارية مثل تويوتا، هيونداي، ومرسيدس. و BMW هذا الارتباط بين سعر الصرف وسوق السيارات يحدد قدرة المستهلكين على اقتناء المركبات.
والده بصله پصدمة وقال مش معقول.. رغم كل اللي انا عملته معاك!
عامر حضرتك مهما تعمل هتفضل أبويا.. انا صحيح اتحرمت منك طول عمري واوقات كتير صعبه عدت عليا كنت محتاجك جمبي وملقتكش.. بس كل ده مش هيمنع ان حضرتك أبويا.
والده قرب منه وهو بيبكي وحس بفرق التربيه بين عامر اللي اتربى بعيد عنه وبين ابنه اللي اتربى في حضنه وحس بالذنب اتجاه عامر وقاله سامحني يا عامر.. سامحني يا بني.
عامر بص ل أبوه بحزن وقال مش وقته الكلام ده خلينا في المشكله بتاع ابن حضرتك اخر حاجة المحامي بلغني بيها ان القضيه اتأجلت!.
والده حس بالحزن اكتر من الرسمية اللي عامر بيتعامل بيها معاه وقال فعلا القضية اتأجلت بس في شخص قالي ان معاه دليل براءة أخوك وطلب مني مبلغ كبير في المقابل.
عامر بص ل والده باهتمام ووالده اتكلم بتوتر انا مش معايا المبلغ ده ومش هقدر اسيب أخوك يتسجن.
عامر كان بيبصله باهتمام وقال حضرتك عارف ان جدي قبل ما ېموت ضيع كل حاجة وكان مديون وانا اللي سدت كل الديون دي لوحدي.. حتى الفيلا دي كان محجوز عليها.
والده بصله وقال بدهشة ازاي الكلام ده! املاك جدك كانت كتير.. ازاي كل ده راح!
عامر كان مستغرب دهشة والده وقال معقول حضرتك متعرفش الظروف الصعبة اللي مرينا بيها في اخر فترة في حياة جدي!
والده بص على الفيلا وقال يعني الفيلا والعزبه والشركات وو... 
عامر قاطعه بثقة كل ده راح مع جدي!! 
والده بدهشة يعني الفيلا دي بتاع مين دلوقتي  
عامر الفيلا بتاعي.. وكل حاجة بملكها من فلوسي الخاصه.
والده وقف پصدمة يعني ايه الكلام ده!! معقول جدك ضيع كل الاملاك دي!
عامر محامي العيلة موجود وحضرتك تقدر تسأله وتتأكد. 
والده بصله وقال بتأكيد طبعا لازم اسأله وافهم منه ازاي خسرنا كل الاملاك دي.
وخرج والده من الفيلا وهو ڠضبان جدا وعامر قعد يبص قدامه بحزن.. كان بيتمنى ان والده يكون راجع عشانه.. وإللي وجعه اكتر انه جاي
 

انت في الصفحة 1 من 5 صفحات